Alla inlägg den 16 maj 2010

Av frida andersson - 16 maj 2010 13:52

Va seg man är idag...känner för att bara vara hemma och glo på film, men jag kommer säkert bli rastlös efter ett tag och vilja hitta på något =P

Helgen har varit bra, i fredags åkte jag och Mikaela upp till huskvarna på förfest hos några som går på ama med oss, va jätte trevligt, sen vidare till Olearys.

Igår va jag med Sofie, åt tacos hos henne, sen gick vi hem till bojis och våldgästade han lite. Vi fick upp han ur soffan och vi gick hem till Sofie och förfestade lite, sen ner till amor, träffade Mikaela och Lindberg. Va ganska lugnt igår ändå..=)

Kom hem vid 1 typ, mitt internet funkade inte när jag kom hem så jag somnade istället.. men det funkade inte när jag vaknade idag heller, då blev jag lite smått irriterad. Ringde min bror "-INTERNET FUNKAR INTE!!" men testa att starta om modemet??? så jag gjorde det och nu funkar det =D


Ska ringa Sofie nu och se vad hon har för sig....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards