Alla inlägg under november 2009

<3

Av frida andersson - 29 november 2009 19:12

Inte orkat blogga men tänkte få lite nerskrivet iallafall.


I torsdags åkte jag hem till Philip som bad mig komma, jag kan inte säga något mer än att det var en sån lättnad. Sov hos honom, åkte till göteborg dagen efter. Hade så mysigt. Sov hos mig i fredags. Igår va vi hos hans morfar, åt smörgåstårta med hans släkt, jättetrevligt. Sen va vi hos Mamma och Fredrik en sväng. Vi handlade lite mat och åkte hem till Philip och lagade och åt. Va så hungrig. Sov hos honom, idag städade vi hans rum, sen åkte vi till hans pappa och åt, det va så gott. Ris och en gryta typ med tigerräkor. Efter vi ätit åkte vi ner till stan och gick lite på julskyltningen, men det var inte så mycket att ha. Nu är jag hemma och ska försöka ta det lite lugnt nu.


Philip du är mitt allt, jag älskar dig så otroligt mycket. Ingen annan kan göra mig så lycklig som du gör mig. Mitt hjärta tillhör bara dig, du är det bästa som finns.

Av frida andersson - 24 november 2009 13:40

Är hemma hos mamma nu, varit på a6 med henne, mormor&morfar. Ska snart gå neråt juneporten och möta jessica för att luncha.

Senare ska jag följa med baby hem ska hjälpa hans mammaoch fixa deras golv i gillestugan.

Imorgon är det skola igen! booooring.

På fredag -Göteborg! Ska bli skönt att komma iväg, bara jag och baby.


P <3

Av frida andersson - 23 november 2009 00:24

Kom hem nyss, varit på bio med älsklingen och varant & lisa. Såg 2012, jättebra men för lång, 2 timmar och 40 min. Är helt slut nu, kommer somna gott :)

Imorgon ska jag tvätta sen till mormor. kanske träffa jessica också!


godnatt!


P <3

Av frida andersson - 21 november 2009 21:04

shululululu.

Sitter hemma hos baby nu. Sov hos honom inatt, blev en lugn kväll igår hemma hos honom.

Vaknade ganska sent idag, gick upp och åt frukost sen ringde mamma och sa att vi skulle dit och äta middag, så vid halv 3 va vi där.

Ikväll blir det nog en fika i stan, bara baby och jag :)


Din kärlek är den finaste som finns, så länge jag får den klarar jag allt. Älskar dig min ögonsten <3

Av frida andersson - 19 november 2009 18:05

Kom för sent till skolan idag .. grattis., tack!

När jag va påväg hem kom jag på att jag glömt hemmanyckeln hemma, och pappa hade såklart låst när han åkte till jobbet. Jag gick till min bror så han skjutsade mig till pappa och hämtade hans nyckel. Snäll bror va? :D

Lagade lite mat innan, pasta med kyckling och pesto, blev jättegott:)

Älsklingen är och vaccinerar sig nu, (jag tänker inteeee göra det) så när han e klar hämtar han mig.

yesyes.

sara och simon ska till relaxen på rosenlund imorgon, dom frågade om jag och philip skulle med, hoppas på det :)

nu ringer han, lets go pusssssssssssss

Av frida andersson - 18 november 2009 16:19

Klockan är 4 och det är redan mörkt ute, inte konstigt att man blir deppig.

Åt 2 mackor när jag kom hem från skolan, men är hungrig igen..ska nog laga mat, pasta carbonara kanske? ja tack.

Helgen blev förrästen kanska lyckad ändå. Va ute på fredagen, va hos baby innan det gjorde tacos sen lite förfest. I lördags fylle Sofie år, så va hos henne, va trevligt :) utgång efter det också :D skönt att man kommit ut lite nu bland folk. Känt mig isolerad det senaste.

Nehepp nu ska jag laga mat sen blir det nog att vila en stund.



Av frida andersson - 18 november 2009 12:03

Sitter i skolan nu, är så seg idag. Kom till skolan för en timma sen ungefär, va nere på vårdcentralen innan och tog blodprov. Det gjorde aj.

Dricker kaffe nu och hoppas på att bli lite piggare så jag kan sätta igång och svetsa.

Saruttan är i skolan idag också :)

Igår va jag, philip, hans pappa och nora på rosenlundsbadet, va mysigt :) simmade 2 längder sen va jag helt slut hahahmen jag var inte ensam så vi satte oss i bubbelpoolen och tog det lugnt. bastade ett tag också, så skönt.

Göteborg blev uppskjutet till 27:e. Ser fram emot det :)


Nu hoppas jag på att allt blir bra, och jag ska verkligen gå in för det denna gången!


Älskar dig Philip!

Av frida andersson - 12 november 2009 22:55

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 8 månader :)

De va riktigt jobbigt i skolan idag, fast fick godkänt på den övningen jag hållt på med typ 2 veckor nu. Nu håller jag på med en nästan likadan men lite svårare..=/ Brände mig på armen igår, och idag på mitt finger, har en blåsa där nu. :@

Efter skolan gick jag hem och åt sen hämtade älsklingen och hans pappa upp mig så åkte vi hem till honom. Umgicks med hans familj lite. När hans pappa åkte hem tittade vi på Zeitgeist. Intressant faktiskt.

Kom hem nyss, ska ligga vid datorn/tvn lite sen måste jag sova, har sån huvudvärk!


ÄLSKAR DIG MIN PHILIPIUS!!!! ♥

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards