Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Read and learn

Av frida andersson - 9 maj 2010 21:17

"You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect, you aren't either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there." - Bob Marley

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida andersson - 20 maj 2010 23:56

Kom precis hem, jag och bina va hos t. Fick för oss att vi skulle grilla, eftersom t inte ville ta bussen så gick vi typ 2 km för att handla, vi va helt slut så det blev bussen tillbaka =P När vi satte igång och grillade på hans balkong började det r...

Av frida andersson - 17 maj 2010 09:39

Godmorgon =) Ufft, kan inte sova längre.. Sen vaknade jag 5 imorse av att min katt rev på min dörr och ville komma in och skrek, hon är ju i sån där parningsperiod nu igen.. men lyckades somna om iaf. Igår va jag med Sofie, åt på mcdonalds, sen å...

Av frida andersson - 16 maj 2010 13:52

Va seg man är idag...känner för att bara vara hemma och glo på film, men jag kommer säkert bli rastlös efter ett tag och vilja hitta på något =P Helgen har varit bra, i fredags åkte jag och Mikaela upp till huskvarna på förfest hos några som går på...

Av frida andersson - 12 maj 2010 16:23

Shulelu! Idag mådde jag betydligt bättre än jag gjorde igår, men sov riktigt dåligt inatt, va täppt i näsan!! haha. Förbannad blev jag. Vaknade vid kvart över 6 och va hur pigg som helst, ringde Mikaela men hon sa att vi skulle börja senare. Så jag...

Av frida andersson - 11 maj 2010 11:07

Godmorgon! Somnade lite efter 12 inatt. Vaknade runt 3 fick gå upp och ta en ipren. Men sen sov jag och vaknade 9 imorse, ganska pigg :) Loggade in på msn och blev inbjuden till en konversation med Mikaela och David, hahaha herregud han måste tro vi ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards