Alla inlägg under januari 2010

Av frida andersson - 30 januari 2010 18:05

Usch va trött jag är, knappt sovit inatt.

Igår va jag bina och selma på förfest hos julian. förfesten blev liiiite för lång, kom ner till stan vid halv 2, haha. va fullt med folk på alla ställen så vi kom inte in någonstans. det var lite ruttet faktiskt, men det var bara en halvtimma ändå.

Varit på a6 idag, köpte min älskade parfym =)

Ikväll blir det Osman Hadzic på tändsticksområdet.

Selmas och min kväll igår blev lite sne...HAHAHAHA. nää fyfan. inget att skratta åt men tänker inte gråta heller.


Nu ska jag duscha & fixa mig för ikväll.

Av frida andersson - 27 januari 2010 14:55

snön irriterar mig! usch

nu ska jag iväg med E. Vi ska äta och sen sola och shoppa lite. Kommer vara underbart att sola, in i värmen för stund :)

Jag är sååå hungrig , mat mat mat. Lets go



=)

Av frida andersson - 27 januari 2010 11:14

=)

Av frida andersson - 26 januari 2010 22:14

Sov till 2 idag :O illa av mig...fast jag kunde faktiskt inte sova inatt. hade sån halsbränna :S så obehagligt. Hade sällskap inatt också, så sällskapet fick också va vaken med mig:) goseplutt <3

Åkte och åt med Emma, kollade lite på a6 efter skor.. hittade inga, arg blev jag! vi åkte upp till min söta mormor och morfar och fikade lite :) sen hämtade vi upp benjamin och åkte runt lite, jag blev hungrig igen så jag krängde en hel pizza :O mcdonaldsmat och sen pizza på samma dag.. känner mig verkligen onyttig.

Imorgon är det skola, hoppas Sara kommer =) Efter skolan blir det sola, känner att jag behöver det. Sen ska jag shoppa loss lite tänkte jag, vill ha massa nytt. Skor för det första.

Ne, nu ska jag fortsätta titta på Paradise Hotel!

Av frida andersson - 25 januari 2010 15:59

onsdag baby, onsdag :D woohoow! <3

Av frida andersson - 23 januari 2010 17:04

Shululu. Vaknade ganska sent idag efter gårdagens sena natt ;D

Blev förfest hos Julian med Sofie, Bina & Selma och massa andra :) Va kul faktiskt, som gamla tider :) Åkte ner till centrum och fortsatte ha kul :D Blev en lyckad kväll med roligt folk och mycket dansande, det gillar vi! Jag och Sofie åkte upp till Dennis, åkte hem vid 4 ungefär.

Idag har jag tvättat igen, så duktig är jag :) haha. S kom till mig innan också <3

Ikväll ska jag och Sara hem till Erika, får se vad vi hittar på :)

Av frida andersson - 22 januari 2010 13:21

Fredag idag! Skönt :) Varit i skolan idag och gjort lite nytta för en gång skull. Sara och Simon var inte i skolan, men damian var där som tur va! När jag kom hem började jag städa mitt rum, tog 1 och en halv timma. Pappa åkte och köpte pizza åt mig för jag va så duktig, haha. Ikväll ska jag ut med Bina och Selma :)


Av frida andersson - 15 januari 2010 13:15

ja du, frågetecknet som kommenterar min blogg. du har inte tänkt på att du kommenterade min blogg när vi va tillsammans? ip adressen stämmer överäns med dom kommentarerna du skrev när du kalla dig själv frågetecken. så långt tänkte du inte va? men philip, lev ditt liv nu istället precis så som du ville ha det istället för att sitta och kommentera min blogg och skriver att jag knullar med andra och att vi nyligen gjort slut.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards