Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

31/3

Av frida andersson - 31 mars 2010 16:26

Shulululu. Sitter hos mamma nu, varit hos mormor & morfar och ätit, fikat och så :)

Ska träffa bina när hon är klar, får se vad vi hittar på. hmm vart e solen då? trodde de skulle vara sol idag, gick ju upp tidigt idag för en gång skull men då är de molnigt, typsikt. Men det är ändå 8 plusgrader, de duger väl men man blir ju lite gladare o piggare av sol. Ska gå ut på en promenad med mamma strax.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida andersson - 20 maj 2010 23:56

Kom precis hem, jag och bina va hos t. Fick för oss att vi skulle grilla, eftersom t inte ville ta bussen så gick vi typ 2 km för att handla, vi va helt slut så det blev bussen tillbaka =P När vi satte igång och grillade på hans balkong började det r...

Av frida andersson - 17 maj 2010 09:39

Godmorgon =) Ufft, kan inte sova längre.. Sen vaknade jag 5 imorse av att min katt rev på min dörr och ville komma in och skrek, hon är ju i sån där parningsperiod nu igen.. men lyckades somna om iaf. Igår va jag med Sofie, åt på mcdonalds, sen å...

Av frida andersson - 16 maj 2010 13:52

Va seg man är idag...känner för att bara vara hemma och glo på film, men jag kommer säkert bli rastlös efter ett tag och vilja hitta på något =P Helgen har varit bra, i fredags åkte jag och Mikaela upp till huskvarna på förfest hos några som går på...

Av frida andersson - 12 maj 2010 16:23

Shulelu! Idag mådde jag betydligt bättre än jag gjorde igår, men sov riktigt dåligt inatt, va täppt i näsan!! haha. Förbannad blev jag. Vaknade vid kvart över 6 och va hur pigg som helst, ringde Mikaela men hon sa att vi skulle börja senare. Så jag...

Av frida andersson - 11 maj 2010 11:07

Godmorgon! Somnade lite efter 12 inatt. Vaknade runt 3 fick gå upp och ta en ipren. Men sen sov jag och vaknade 9 imorse, ganska pigg :) Loggade in på msn och blev inbjuden till en konversation med Mikaela och David, hahaha herregud han måste tro vi ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards