Alla inlägg under oktober 2009

a6

Av frida andersson - 31 oktober 2009 12:42

Nu åker jag och baby till a6 :)

Av frida andersson - 31 oktober 2009 09:18

Känns som en söndag idag? Vaknade för en halvtimma sen, kan inte sova längre, känner mig pigg hahah. Philip vaknade nu, han undrade vad det var som knappade. :D Fick en puss med, det händer ju inte ofta nu för tiden.

Drömde samma dröm flera ggr inatt, och vaknade hela tiden. Äckligt va det, kände mig helt konstig.

Vad ska man göra idag då? Nu tycker Philip att han har en jobbig flickvän. Förbannad blir jag.



.

Av frida andersson - 30 oktober 2009 15:12

Ska ner till mamma nu tänkte jag. Vad som händer sen är ett frågetecken. En riktig bajsdag idag..

Mitt humör går upp o ner. Verkar som om det förblir nere idag! Fuck off.

Av frida andersson - 29 oktober 2009 22:19

Va på a6 med Sara & Sofie innan. Blev mat på mcdonalds. Va inte riktigt sugen på det men det fick duga=)

Hittade en korsett typ på hm som jag tänkte att philip skulle gilla, hade den på mig när han kom till mig innan, som jag trodde så gillade han den! ;D Men iallafall, efter a6 åkte vi hem till Sara en sväng, rökte vattenpipa och tittade på vänner. Hade lite trevliga samtalsämnen också...hm haha :)

Älsklingen åkte hem för en stund sedan, jag har lagt mig i sängen nu, har blivit så trött på senaste. På helgerna lägger jag mig runt 11-12. Något är fel! Jag tror jag har blivit gammal. hahaha.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen spela lite. Sen blir det Scrubs om en timma, 2 avsnitt. Sen börjar 2 ½ men klockan 12, också 2 avsnitt. Men jag tror jag orkar se på Scrubs sen somnar jag.


Godnatt och sov gott när ni ska sova.

Av frida andersson - 29 oktober 2009 15:59

Kom hem från skolan för en stund sedan, har precis duschat. Pratar med Sara och Sofie nu, vi ska åka och äta nånstans, tror det blir kebabrulle för miin del:D Längesen. Sen efter de får vi se vad vi hittar på.

Ska ta en cigg nu hade jag tänkt mig, sen ska jag smörja in mig, man blir ju så torr när det är kallt ute =/ Förbannad blir jag. hahaha.


Shululu sålänge!

=)

Av frida andersson - 29 oktober 2009 14:46

Hittade en bild ifrån klassfesten med högstadieklassen i somras :) Jag är längst till vänster på bilderna. Längtar tillbaka till sommaren och värmen när jag ser denna.


  

  

Av frida andersson - 29 oktober 2009 10:20

Glömde ställa larmet igår, vaknade vid 9, så kom till skolan vid halv 10 ungefär..

Vid 12.oo kommer älsklingen hit med mat ifrån casagrande, sprödbakad fisk med remouladsås och kokt potatis =) Kommer bli så gott.

På lördag är det alla helgons afton, måste förbi skogskyrkogården och tända ett ljus för farmor.

Hepp, har inget att skriva.


Av frida andersson - 28 oktober 2009 22:11

Näää, nu orkar jag inte med spelet längre!! Ska lägga mig framför tvn och zappa lite tills jag somnar. Är så trött =/ Klockan är bara 10 men känns som mer. natti <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards