Alla inlägg den 9 maj 2010

Av frida andersson - 9 maj 2010 21:17

"You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect, you aren't either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there." - Bob Marley

Av frida andersson - 9 maj 2010 12:09

Kom på att det var längesen jag skrev, glömde bort bloggen :P Det är jobbigt att skriva om allt man gör, fast det är ju kul att kunna titta tillbaka senare vad man gjort och så. Orkar inte skriva ner allt jag gjort denna månaden, kommer inte ens ihåg hälften.

Skulle iallafall börja på jobbtorget på AMA, Mikaela gick där också fast dom höll på med ett projekt så jag hoppade på det istället för jobbtorget. Han som har hand om det ville ha en till tjej med i gruppen och han tyckte att jag var väldigt motiverad :)

Började i onsdags. Vi kör tis, ons o torsdagar, men vi ska dit imorgon också för vi har ganska mycket att planera. Väldigt mycket samarbete har vi, så vi har fått diskutera hur man ska vara när man jobbar tillsammans i en grupp. När vi planerat allt, så ska jag och Mikaela leka målare, hahaha :D undra hur det ska gå. Jaja, det är skönt att ha något att göra på dagarna istället för att gå hemma, och när man trivs med dom man är med så är det inget att klaga på.


Jaha, då var det söndag idag. Ska stiga upp snart tänkte jag, ska kolla med Pappa om han vill åka och äta eller om vi ska hämta något, börjar bli hungrig nu, har levt på vatten sen jag vaknade, jävla alkohol. Nu blir jag nykterist, ett tag iaf :P




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards